понеделник, 29 ноември 2010 г.

Дневниците на един английски крал

Ден 1
Кралят е мъртъв, да живея аз! Отивам да се напия.
Ден 2
Май съм наредил на стражата да убие няколко лорда. Не е проблем, не ги харесвах. Отивам да пратя войската в Шотландия. Ще им кажа да донесът уиски, докато чакам ще изпия джина.

Ден 10
Джина свърши преди три дена, войската още не е дошла с уискито от Шотландия.
Ден 15
Уискито дойде! От една седмица не съм пил нищо, отивам да пия, утре заминавам за Испания, чух че имат хубаво вино и малка армия.
Ден 16
Ох, повече няма да пия. Тръгвам за Испания.
Ден 35
Малка армия, а? Като се върна ще убия шпионина, който ме излъга.
Ден 38
Най-после победихме испанците, виното наистина е хубаво. Утре тръгвам за Франция.
Ден 41
Във Франция няма нищо за пиене, но поне жените са хубави. Другата седмица ще нападна Германия.
Ден 43
Германиският крал предложи вместо да се бием, да се надпиваме.
Ден 44
Ха! Сипах му арсеник в бирата, вече съм крал и на Германия. Не изглеждат много доволни.
Ден 45
Тъпите португалци решиха, че не са доволни от данъците. Мисля да започна инквизиция.
Ден 96
Всичко е спокойно, някаква златна орда нападна Русия, да взема да им помогна, а?
Ден 113
Завладях Дания и Полша, инквизицията в Португалия тръгна толкова добре, че даже завладяха и Мароко. Италианците решиха да тръгнат на кръстоносен поход срещу мен.
Ден 204
Уф, руснаците се оказаха жилави копелета, ама поне водката си заслужаваше. Намерих си жена, съветниците ми предлагат да оставя границите така и да си почина. Утре ще бъдат обесени.
Ден 286
Завладях някакви балкани, само египтяните ме спират от тотална доминация над Европа... и тъпите португалци, които пак се разбунтуваха. И французите. И шведите. Ще ги изколя. Повече няма да пия.
Ден 320
Остана само Константинопол, мисля, че черният ми дроб няма да издържи още една победа. Отивам да намеря наследник и да се оттдам на заслужена почивка с ракия и бира.
Ден 356
Предадох властта на някакъв, дето каза, че ми бил син. Никой не се вдигна на бунт, значи наистина ми е син. Отивам във Франция да пия и да се радвам на остатъка от живота си.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Sweet Tomatoes Printable Coupons