понеделник, 7 март 2011 г.

Dawn of War II Retribution Review


Продължението на най-добрата стратегия, излизала в близките 10 години, е тук.
За тези, които не знаят що е Warhammer 40k, ще обясня накратко. Боен чук четирдесет хиляди започва като настолна стратегия през далечната '87. Има пет ревизии, като последната е от 2008ма. Има стабилно количество раси, но сега ще засегна само тези, които са включени в играта.
Space Marines - Фанатици в огромни метални брони, въоръжени с картечници и моторнорезачни мечове (как се превежда chainsword?!), служещи на безсмъртния бог-император. В кампанията са представени от Blood Ravens, едно от братствата на космическите пехотинци.
Imperial Guard - Леката пехота на империята на хората, обикновенно се появяват на места, на които маринките не могат да отидат, поради заетост или просто безразличие. Имат жестока артилерия.
Chaos - Еретици и дезертьори, главният противник на Space Marines, съюзили се с демони. Психопати от класа.
Eldar - Мистични създания, разчитащи, не на големи пушки като всички останали, а на магия и тактика.
Orkz - Големи. Зелени. Тъпи. Орки. Експеримент на елдарите, излязъл извън контрол. Липсата на интелект компенсират с наличието на огнева мощ и жива сила.
Tyranid - Скитаща раса, състояща се от генетично създадени индивиди, с помоща на събираната от тях биомаса.

Първото нещо, което се вижда е новото лого на THQ, което, за жалост, е епичен фейл, според мен. В менюто се вижда нов елемент, а иммено чата в долния ляв ъгъл. Една от добрите промени е, че от Релик са осъзнали, че GFWL е боза и е сменен с SteamWorks. Други промени, поне аз не забелязвам. Хората писали репликите на единиците определено са показали чувство за хумор, имперските stormtrooper-и казват „It is dangerous to go alone, take this”, когато бъдат ъпгрейднати с lasrifle. Също така:

Този път има 6 различни кампании, по една за всяка раса. Започвате с командир, а останалата част от армията се гради на полето, което добавя нов, за DoW2, тактически елемент, понеже е възможно да се смени почти цялата армия, по време на мисия.
На пръв поглед се забелязва лек проблем с трудността. Героите са леко небалансирани. На нормалната трудност дори и най-опасните танкове на империята не представляват особена опасност. Това означава, че една кампания на нормална трудност се минава за около шест часа, което не е толкова зле, като се има впредвид, че играта има шест такива. Кампаниите, за жалост са сглобени по леко мързелив начин. Доста от мисиите за расите са с еднакво разположение и ред, но с леки разлики във враговете и мотивацията. На very hard е малко по-човешко, затова за сигурните в уменията си препоръчвам прескачане на normal. Съдържанието на последната мисия и кътсцената, след нея подсказват към краят на DoW2. Да се надяваме, че DoW3 ще излезе скоро и ще е още по-епичен.

В мултито няма никаква промяна, за жалост. Бях чел, някакво изказване от Релик, че ще върнат някаква степен от изграждането на бази. Не са. В резултат на това на мрежовият фронт няма нищо ново, освен новата раса. Има и една нова карта и един нов герой за The Last Stand.

Като цяло, доста епична игра от Релик, отново, не че някой ще бъде изненадан от това, че са направили добър продукт. Ако сте фен на Warhammer 40,000, най-вероятно, вече сте си я купили и изиграли, няколко пъти. Ако не сте, но играете RTS-и, горещо препоръчвам да пробвате нещо от Dawn of War серията.

9/10 /Ако бяха бутнали малко мултито щях да и дам 10./

0 коментара:

Публикуване на коментар

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Sweet Tomatoes Printable Coupons